måndag 15 augusti 2011

Ny höst, ny design

Hej där! Om du tittar in här måndag morgon innan jag hunnit skriva första inlägget för veckan - det här inlägget är till dig. Okej, få inte panik! Det är inte höst. Jag är inte den som säger så mitt i augusti. Men, många är tillbaka från semestern och nystartskänslan kanske ändå smyger sig på lite...

Jag har fibblat om lite med min design inför den nya säsongen (kommentera vad du tycker!) och tänkte också börja med kategorier igen så att du lättare kan hitta de inlägg du vill. Som recept, skönhet, kläder... Och fler! Jag orkar inte sortera två års arkiv så kategorierna börjar från och med nu.

Skriv gärna en kommentar om vad du vill läsa om här framöver, jag älskar kommentarer och lyssnar självklart på vad ni smarta tycker och tänker. Hörs snart! Bisou!

Psst... Ibland har jag bloggsvackor. Då kan ni följa mig på Twitter. Gör det. Nu. Ni hittar mig här.

1 kommentar:

  1. Vill gärna läsa om din träning som du avslöjar i några inlägg upp. Om jag ska säga något "negativt" så skulle jag önska andra bilder än närbilder på dig som ser i princip likadana ut - börjar bli lite tjatigt. Tack för en bra blogg!

    SvaraRadera