måndag 15 augusti 2011

Mina nya pistoler

Skinnjackan(orna) jag spanade in var såklart fantastiska (vad hade jag väntat mig?) men jag vet inte om jag lutar åt en svart eller en brun. Ska låta det snurra runt i huvudet ett par dagar så får vi se om det blir något köp. Ett köp jag däremot inte visat er än kommer här.
IMG_3464
Mina nya stövlar är också från Acne Archive, inköpta för ett par veckor sedan, ett par klassiska Pistols i en färg från förra hösten (that doesn't stop me). Priset blir också ganska trevligt eftersom allt i butiken är hälften så dyrt. Eftersom vanliga pistoler kostar över 3000 kronor är den rabatten ganska välkommen får man väl ändå säga...

I kväll är det middag och serier som gäller. En kväll i soffan med min man är ett av mina bästa lyx, just nu är vi helt inne på The Hour. Så bra! Har ni sett?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar