tisdag 16 augusti 2011

Mentordag och Blueberry

Godkväll! I dag har varit rätt hektiskt, mycket jobb och sedan fick jag ÄNTLIGEN träffa S som jag är mentor för igen efter sommaruppehållet. En fika och massa uppdatering kring vad som hade hänt sedan sist. Jag älskar verkligen att umgås med tonåringar, det är något med alla de där förväntningarna och ambitionerna som tyvärr vuxna ofta saknar. Är det helt hemskt att jag verkligen längtar efter att ha egna tonårsbarn att babbla med? Eftersom det kommer dröja ungefär 25 år eller så menar jag (kom nu på medan jag skrev den meningen att det är längre kvar än vad jag ens har levt... Puh!).

Svängde också förbi Blueberry och köpte på mig några spännande produkter som jag vill visa er i morgon. Kanske i en videoblogg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar