söndag 21 augusti 2011

Ett pass och sedan relax

Lördag i dag (duh) så jag tog lite ledigt från bloggen. Jag har varit på lunch hos svärisarna, shoppat på A6 och druckit kaffe vid en brygga. På kvällen softade jag och A i hotellets relax. Men innan dess var det dags för ett pass på gymmet, vi kände att vi verkligen ville förtjäna den där timmen i bubbelpoolen. Jag körde det jag var sugen på så det blev 15 minuter med intervaller på löpbandet (6 minuter/km och den högsta backen som gick att ställa in) och sedan 10 x 3 på bicepscurl (hantlar, 8 kilo), axelpress (hantlar, 10 kilo) och box med hantlar (3 kilo). Sedan 25 x 3 utfall, situps, armhävningar och rygglyft. Helt okej pass. Älskar att jag nu, efter så många månader av slit, är så träningsbiten att jag faktiskt vill gymma på en ledig lördag! Och bubbelpoolen var skön efter det.

Nu har äntligen BBC World News börjat sända om det som händer i Libyen så vi sitter klistrade. Konflikten utbröt när vi var i Marocko och ingen av oss kunde gissa att den skulle pågå än. Vi får se vad som händer under kvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar