onsdag 24 augusti 2011

Hemma i Stockholm med listorna

Hello from Stockholm! Jag är tillbaka i stan och det med besked. Känner hur stressen börjar krypa i kroppen och inte på ett bra sätt. Det är faktiskt den enda nackdelen jag kan komma på med att frilansa - man får sota när man har varit ledig. Var på väg att avboka mitt PT-pass i dag, men jag har en regel - sjukdom är det enda som får komma i vägen för träningen. Står det i kalendern att det är träning som gäller den dagen då är det bara så. Det är utan tvekan den disciplinen som har gett mig de resultaten jag har fått. Vill man ha något får man jobba för det, vare sig det gäller hälsa, kärlek eller jobb. Nog med visdomsord - nu måste jag beta av min att-göra lista. Hörs senare!

1 kommentar:

  1. Hej Danielle!
    Tack så mkt! =)
    Och grattis och hurra för dej med föresten C har berättat hur grym du är!
    KRAM

    SvaraRadera