onsdag 31 augusti 2011

Favoriter från augusti

Jag tänkte börja med ett nytt tema i bloggen, nämligen månadens favoritprodukter! I slutet av varje månad kommer jag lista mina fem absoluta favoritprodukter i bloggen, nya eller gamla. Så, vad har jag använt och älskat extra mycket i augusti?
IMG_0387
Sminkborttagning på flaska i all ära men inget klår dessa make-up wipes från MAC. De tar bort precis allt på under 30 sekunder och är smidiga att både ha i badrummet och i resväskan. En förpackning med 45 ark kostar 175 kronor (räcker en månad). Finns där MAC-produkter säljs.
IMG_0389
Jag föredrar puder framför flytande när det kommer till foundation till vardags. Min hyfsat nya favorit kommer från Nars och ni ser ju hur mycket jag har använt den! Ger ansiktet en matt men ändå livfull känsla. Jag har färgen Mont Blanc (är NW20 hos MAC). Den hittar ni här för en 500-lapp.
IMG_0392
För ett tag sedan rekommenderade min frisör mig den här arganoljan från Artégo. Jag använder det i blött hår före fön för att få mer glans och motverka torra toppar. Dessutom luktar den ljuvligt! Här finns den för 249 kronor.
IMG_0393
Min nya besatthet i parfymväg denna sommar har varit Pink Sugar från Aquolina. Den doftar varmt sockervadd och jag får alltid frågan om vad jag använder för parfym när jag bär denna. Dessutom är den billig - score! Finns här för 199 kronor.
IMG_0394
Jag har skrivit om denna förr men jag måste ha med den i mina favoriter. Paletten Pleasures of Paris innehåller de ögonskuggor som jag har använt mest under augusti. De sitter som berget och ser så fina (och lagom) ut på! Klicka hem den här för 450 spänn.

Så, vilka är era favoritprodukter för augusti? Har ni några tips på något jag borde klicka hem?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar