lördag 27 augusti 2011

Ny höstkappa (version perfekt)

Lagom till min höstshopping kom sommaren tillbaka. Ironiskt. I ballerinor, solisar och 25 grader sol gav vi oss ut för att leta reda på en höstkappa till mig. Och jag hittade den perfekta hos Filippa K. Alltså, den här ullkappan är perfektion! P e r f e k t i o n. Inga dragkedjor i fickorna, gömda knappar och helt klassisk, tidslös design.
IMG_0147
Så jag slog till. Nu längtar jag efter kallare grader (nästan). Vill ni spana in kappan mer i detalj hittar ni den här.

4 kommentarer:

  1. Sjukt snygg! Riktigt bra köp! Vilken investering!

    SvaraRadera
  2. Tjena vilken snygg kappa! Vad snygg du är också! Håller med dig i allt du skriver :)

    SvaraRadera
  3. Hej Danielle! Jag såg dig på A6 i Jönköping förra helgen när du trippade runt i dina klackstövlar. Jag måste bara säga: Du ser så fantastiskt bra ut! Jag tycker verkligen inte du ska gå ner mer i vikt nu utan hålla dig som du är. Du såg liksom kurvigt smal och tränad ut. SKITSNYGGT! Bli ingen pinne nu lova det! Kram

    SvaraRadera
  4. Charlotte: Eller hur?! Jag tjuter av lycka!

    Anonym & M: Tack tack snälla ni!

    SvaraRadera