måndag 12 mars 2012

Glöm inte din app!

Hemma från löprundan. Utan min app (jag använder Nike+ GPS för distanslopp och Runkeeper när jag vill skapa egna intervallpass) hade jag checkat av detta som ett dåligt pass. Benen var trötta, jag hade håll första kvarten, motvind, lera, lite ont i ryggen... Ja, the list goes on. Dessutom - det gick låååångsamt. Fast det gjorde jag inte alls såg jag senare när jag kollade i lilla appen. Jag snittade 5 minuter och 11 sekunder per kilometer och var alltså 16 sekunder snabbare per kilometer än förra veckan. Så, jag checkar av det som ett bra pass trots allt. Tänk vad en liten app kan göra för humöret. Och verklighetsuppfattningen.
Stockholm jag älskar dig Återhämtning spetsad med sojaprotein från @juiceverket
Jag tog en liten omväg på hemvägen och haffade en återställare från Juiceverket. Storlek enorm. Så jäkla gott med lingon, kardemumma, kesella och sojaprotein. bild
Och så beviset. Det skvallras om att min lover ska laga köttfärssås ikväll. Jag ska äta med riven vitkål och paprika. Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar