fredag 9 mars 2012

Ingen vila här inte

Okej! I dag gick det bra! Tufft men bra. Vi har sedan årsskiftet slutat med saker som vila på PT-timmarna. Förr var det nämligen lite vila mellan seten (20-30 sekunder) men nu stoppar Philip in annat i den där vilan. Som att hoppa upp och ner på en pall, armhävningar, utfall, sidohopp på bänk eller grodhopp. Han påstår att det fortfarande räknas som vila. Pff. Det känns mer som två träningspass i ett. Prova om du vill ta ut dig själv helt och hållet. Mina fingrar darrar medan jag skriver det här... Så svettig att håret krullar sig
Mitt hår blev lockigt = Svettigt.
Har ni sett att Kesella lätt nu säljs i 500 grams burkar? Jag äter inte särskilt mycket mejerier men kvarg är näringsmässigt för bra för att utesluta. Just nu är tillbehören päron och valnötter. Så jäkla gott.

Jag önskar er alla en frisk, aktiv och glammig helg! Fredag! Yes!

2 kommentarer:

  1. Lite aktiv vila kan ju aldrig vara fel att köra mellan varven ;)

    Håller med om att kvarg är toppen, äter rätt mycket av det precis som du! Tycker dock ICAs egna lättkvarg är snäppet godare än Kesella men tacksamt med 500 gram är det ju!

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har en fråga. Du verkar alltid träna hårt och vara duktig på att ta ut dig på varje pass. Hur lyckas du med det? Många gånger när jag är på gymmet blir det lite halvbra och det är svårt att verkligen pusha det sista. Hur håller du motivationen och låter bli att lata dig på gymmet?

    SvaraRadera