tisdag 20 mars 2012

Nya rekord och nytt protein

Jag passar på att träna tungt denna vecka innan tanden ryker för att sedan satsa på tjejträning (hehe, låga vikter och många repetitioner) medan såret läker. Jag börjar verkligen komma tillbaka nu och slog två stora rekord på gymmet i dag. Knäböj med skivstång (länk!) klarade jag i dag 70 kilo på 8 reps (förra rekordet var 65 kilo) och i seated dips (länk!) klarade jag 70 kilo på 6 reps (förra rekordet var 60 kilo). YES! Känns grymt.

Kände mig inte helt slut efteråt så jag passade på att ta en lätt jogg till Juiceverket och hämtade ut ett paket samtidigt. Paketet innehöll det där risproteinet som jag pratade om tidigare. I morgon ska det testas!

2 kommentarer:

  1. oj jäklar Danielle!
    Impressive och braaaa jobbat av dig! :)

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot recension av proteinet!

    SvaraRadera