onsdag 21 mars 2012

Risproteinet gör premiär

Sådär ja, nu är första smoothien med mitt nya risprotein gjord! Mitt första intryck vad: Gott! Skönt att slippa den starka smaken av sötningsmedel som annars alltid präglar proteinpulver. Men om jag ska gnälla var även denna lite för söt för min smak. Jag är å andra sidan rätt känslig. En utförligare recension kommer när påsen på 1 kilo är slut. Då vet jag mer om hur bra tillskottet funkade för mig...
En annan sak nu... Vad är oddsen att man ska vakna helt svullen och öm i munnen DAGEN FÖRE en tandoperation. Allvarligt? Jag började nästan gråta av utmattning. Men ett besök hos tandläkaren visade att den inte är infekterad denna gång och kan därför ryckas/bankas/pillas ut i morgon ändå. Tack! Tack! Tack! Efter den här veckan ska jag aldrig mer nämna ordet visdomstand. Det är extremt tröttsamt att ha problem med detta och jag skiter i om det tar tre månader för såret att läka så länge jag slipper min lilla tandfiende för gott. Suck.

1 kommentar:

  1. Fy, jag ska också till tandis imorrn för min infekterade visdomstand/tandkött. It sucks. Värktabletter är min räddare i nöden för att vardagen ska funka.

    SvaraRadera