söndag 4 mars 2012

Helgrapport

Oh, vilken fantastiskt bra helg det har varit! Det känns som om jag tänker det varje söndagkväll och tur är väl det... Några highlights från helgen är:
- Köttbullelunch på Escalier i lördags. Alldeles för gott med lite redig husmanskost. Trevligt, snabbt och lagom med sus. Perfekt liten paus.

- Solen som har värmt våra kinder hela helgen. I lördags satt vi säkert en timme i Vasaparken med kaffe solglasögon. Energi!

- Den perfekta skinnjackan som jag hittade (och köpte) på Awesome Rags. Som i övrigt är min absoluta favoritbutik nu. Provade hela Carin Westers fina vårkollektion och blev inte störd av irriterande säljare (ni vet typen... Som tycker att man ska köpa eller gå typ) en enda gång. Skinnjackan var däremot signerad danska Samsoe & Samsoe och är enligt mig helt perfekt!

- Söndagen kickade vi i gång med ett gympass. Lite rygg, biceps, kettlebells och militärpress för axlarna (höjde till en 28 kilo tung stång - NÖJD!). Mellan vikterna och maskinerna körde jag upphopp på bräda och utfall med hopp för att få upp flåset. Bra pass blir betyget! Bild 2012-03-04 kl. 23.05 #2
Nu - lite söndagsjobb före läggdags. Vi hörs i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar