fredag 9 mars 2012

Världens finaste färg

Dagens naglar är lackade i butterLondons rosa Snog. Jag är så glad att jag har kommit ur min antirosa-fas. Jag älskade rosa, glitter och fluff när jag var tonåring och sedan blev jag helt hatisk mot färgen och kände mig som en fjortis om jag hade något i rosa. Men nu har vi hittat tillbaka till varandra. Passade att jag har både tröja och hoodie i dag som deklarerar - I love PINK! Bild 2012-03-09 kl. 14.21 #2
Nu ska jag till gymmet. Jobba bort lite träningsvärk. Jag tippar på grodhopp och burpees... Har man tur blir det båda!

2 kommentarer:

  1. På vissa bilder i din blogg ser du lite benig ut. Speciellt över bröstkorgen, försöker du gå ner mer i vikt? Det tycker jag inte att du ska göra!

    SvaraRadera
  2. Jag håller inte med anonym, jag tycker du ser frisk och bra ut! Jag undrar däremot hur i hela helvetet du lyckades behålla dina bröst efter en viktnedgång. Mina bröst försvinner så fort jag går ner 5 kilo :(

    SvaraRadera