onsdag 28 mars 2012

Saker att längta efter

För varje dag det blir varmare och ljusare, den underbara våren och sommaren väntar! Det här blir dessutom den sommar som jag har varit som mest vältränad och i form någonsin i hela mitt liv! Sist jag var på samma nivå var jag nog runt 14 år... Om ens det? Det känns underbart att kliva in i den nya årstiden som sitt bästa jag. Och nu tänker jag inte ens på bikini. Jag tänker på...

- Svettiga träningspass i parken.
- Svala löprundor sena sommarkvällar.
- Att gå ut och dansa i en rosa klänning.
- Salladspicknick med solglasögon.
- Att gå till gymmet utan jacka.
- Långa morgonpromenader i ett tomt Stockholm.
- Nattbad.

Vad ser ni mest fram emot?

1 kommentar:

  1. Oh, gå till gymmet utan några överdragskläder är underbart, längtar dit!

    SvaraRadera