måndag 9 januari 2012

Årets första PT-pass avklarat!

Vilken lycka att få träffa PT-Philip i dag! Sist vi sågs var före jul men nu är det på riktigt igen, två gånger i veckan - stenhårt! Dessutom är det alltid kul att få höra saker som du kommer vara i så jävla bra form i sommar medan man kämpar och sliter. En anledning till att faktiskt gå till sin PT är att man får (tvingas) göra roliga saker som 100 utfall med vikter eller det nya påhittet Grodhoppsburpees (en vanlig burpee med upphopp i slutet som sedan går vidare i ett grodhopp innan nästa burpee, svårt att förklara. Vi kan nöja oss med JOBBIGT).

Dessutom, dessutom, dessutom klarade jag min första riktiga dip i dag! Den fick typ godkänt! Jag kom alltså ner och sedan upp igen (men kanske inte tillräckligt långt ner, nära nära). Annars fortsätter jag öva med hjälp. I slutet av detta år ska jag klara 10 dips. Och gärna ett par chins också... Ledordet för 2012 är helt klart HARDCORE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar