onsdag 25 januari 2012

Lycklig av en smoothie

Jag har börjat med mina morgonsmoothies och jag vet inte varför jag någonsin slutade. Kanske är det att den är kall, kanske för att den tar två minuter att mixa ihop - en morgon som startar med en smoothie är alltid en bra morgon!
Den här veckan testar jag en ny sak och det är att äta större luncher. Jag är inte särskilt förtjust i att äta mycket till lunch men om man ser till fördelningen äter jag fortfarande större måltider på kvällen än på dagen. Inte bra! Det är på dagen när man jobbar och tränar som man behöver som mest bränsle. Små steg, mina vänner...

1 kommentar:

  1. fick en blender i julklapp och har också blivit en riktig smoothie-nörd! hittade äntligen fryst acai-puré i affären igår, ska testa att ha i nästa gång. massa antioxidanter. gillar din blogg btw!

    SvaraRadera