onsdag 25 januari 2012

The Clear Cube vs Muji

Vågar ni se före och efter-bilder på mitt ordning och reda-projekt? Jo, så här är det. Jag har mycket grejer. Produkter, borstar, krämer... Och allt det där. Efter att ha sett en video med The Clear Cube (du hittar den HÄR) kände jag mig plötsligt så trött på att allt alltid låg framme eller huller om buller i olika skåp och lådor. Men The Clear Cube kostar flera tusen kronor och sorry, en akryllåda är inte värd det. Däremot hittade jag kontorsförvaring i akryl hos Muji som funkar precis lika bra. IMG_2018
Före
IMG_2019
Efter


Lite snyggare va? Jag tänkte gå genom hela förvaringen lite mer grundligt men pinsamt nog räckte det jag beställde inte riktigt till därför väntar jag på en ny leverans med fler lådor innan det hela kan bli klart...

1 kommentar:

  1. ohmy! har sett muji-lådor förut och varit sugen, nu blev jag ännu mer sugen för det ser ju perfeeeeeeeeeekt ut. särskilt den där lite högre lådan nere till höger. var köpte du dina muji-lådor? köpte du dem från eu-hemsidan? frakten där var ju helt sjukt dyr, ca 40 pund?!

    vore väldigt tacksam för svar! :)

    SvaraRadera