fredag 27 januari 2012

London på flaska

Jag kommer inte riktigt ihåg när jag senast hörde talas om butter LONDON och deras nagellack. Men jag minns att jag direkt (efter lite research) föll för de roliga namnen och de snygga flaskorna. Kollar man på kollektionerna känns de väldigt sofistikerade i nyanserna, klassiska utan att vara boring. Många mörka färger (som jag gillar) och mjuka pasteller men ändå en hel del metallicfärger också. Jag hamnade på något blogginlägg om de här lacken i går igen och läste att de finns på NK sedan i höstas. Trodde ni jag kunde låta bli?
IMG_2164
Först hem blev The Old Bill (en slags roseguld, fint!) och Queen Vic (en djup plommon). De här nagellacken är dessutom fria från formaldehyd, toluen och DBP. Är kvaliteten så bra som alla säger kan de definitivt vara värda slantarna. Jag återkommer med recension!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar