tisdag 17 januari 2012

Vad säger du till din tränare?

Jag dör av detta klipp! Och känner mig lite smått... Skyldig?
Jag kanske inte riktigt når upp till din här nivån men vanliga saker jag säger ungefär hundra gånger under ett träningspass med Philip är:

- Jag döööör!
- Allvarligt?
- Skämtar du eller?
- Var ska man känna det här?
- Vad tränar det här?
- Gör jag rätt?
- Jag fattar inte?
- Tycker du den här övningen är jobbig?
- Visst har jag blivit starkare?
- Alltså, kör vi bara jobbiga grejer i dag eller?
- Varför ska du alltid göra övningarna svårare hela tiden?
- Vad är mitt förra rekord?
- Har någon av dina andra kunder tagit tyngre än det här?
- Visst är det här en väldigt svår övning? (här vill jag helst att han ska nicka och säga: Ingen har någonsin klarat det här!)
- Hur många gånger ska jag göra det här?
- Hur mycket är det kvar?

Ofta tittar han bara på mig i total tystnad och jag gissar att han tänker Varför är det bara brudar som anlitar mig? 

1 kommentar: