torsdag 5 januari 2012

Nytt att hugga in på

Förr älskade jag UPS, nu älskar jag Posten! De ger mig en anledning att faktiskt ta en promenadpaus för att hämta ut mina paket. Dagens skörd var bok två och tre i Hunger Games-triologin som jag längtar efter att hugga in på. Egentligen är jag lite äldre än målgruppen men jag tycker första boken var riktigt bra och snabb läsning som bara gav längtan efter mer. Jag tror den här serien kommer göra sig fantastisk som film men det dröjer till mars. IMG_1980 Framförallt är jag glad över att jag faktiskt har börjat läsa böcker igen. När jag var barn och tonåring plöjde jag en, två böcker i veckan och skaffade mig dåliga sömnvanor på köpet. Jo, jag var en typisk läsa-med-ficklampa-under-täcket-fast-man-inte-fick... Sedan jag började jobba med tidningar gick mitt skönlitterära intresse åt skogen och byttes ut mot dagstidningar och magasin. Jag vill ha tid med allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar