måndag 2 januari 2012

Två veckor kvar!

Jag fick en fråga om varför min utmaning Sex veckor till toppform drar i gång först den 16 januari. Det är helt enkelt en praktisk lösning eftersom jag tror att man presterar bättre om man får lite tid att planera och tänka till innan. Jag tränar och äter bra dessa två veckor också såklart men de sex veckorna kommer kräva mycket mer planering och disciplin än vanligt. Fram till startskottet kommer jag skriva om både vilken slags kost och träning som gäller och även hur vi ska mäta våra resultat. Jag hoppas ni är med mig! Jag vet av egen erfarenhet att man kan uppnå helt otroliga resultat på sex veckor och framförallt sätta en bra livsstil som håller i sig. När första vårsolen kommer ska vi vara vårt snyggaste och starkaste! Mer om detta inom kort!

2 kommentarer:

  1. Peppigt! Ska ockå ge gärnet nu i januari och februari för att nå målvikten och må ännu bättre.

    Även om jag ätit väldigt bra i jul och nyår så märks den lilla sockerökningen av genom orolig och öm mage mellan varven.

    Då blir jag än mer besluten om att hur jag numera äter är rätt för mig. Ett gott tecken!

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt! Detta ser jag fram emot!

    SvaraRadera