torsdag 26 januari 2012

Va? Min favoritfärg?

Knäppte en snabb bild på min PT-timme i dag medan Philip hämtade några hantlar åt mig. Tyckte att det såg så kul ut, rosa är definitivt min favoritfärg. I alla fall när det kommer till träningskläder. Då kör jag loss på alla möjliga nyanser av den glada färgen. I vardagen blir det inte lika mycket rosa, mest för att jag känner mig så tonårig då. Men det ska jag sluta känna - rosa är ju faktiskt superfint!
Denna vecka är extra tuff träningsmässigt då jag har två PT-lektioner på raken (i dag och i morgon). Nu körde vi framsida med bänkpress, biceps och benspark á la Tabata (20 sekunders utövande, 10 sekunders vila gånger åtta) bland annat. I morgon får jag säkert göra 300 utfall med medicinboll, om jag känner Philip rätt.

Annars har jag en rätt stressig fredag att vänta men ska se till svänga förbi NK under dagen. Jag läste precis att de har lanserat ett nagellacksmärke som jag har längtat och letat efter länge. Dessutom fick jag reda på eleven.se tydligen säljer det också. Ibland är det man letar efter rakt under näsan... Svårare än så är det inte alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar