måndag 30 januari 2012

Ute på stan och knapprar

Hej där vänner! Jag är tillbaka i Stockholm och taggad på vecka tre i vår utmaning. Känner ni skillnad än? Är ni gladare, piggare och har bättre hy? Från den här veckan borde vi alla uppleva positiva förändringar av vår kost och träning, heja! Bild 2012-01-30 kl. 15.42 #2
Ett av mina nyårsmål var att försöka komma ut och jobba lite oftare. Jag känner inget sug efter att hyra in mig på ett kontor men hösten 2010 var jag duktig på att vara ute på fik och hotellbarer och knappra. Det är faktiskt bra för inspirationen och effektiviteten. Att se batteritiden på datorn ticka neråt gör under för disciplinen! Den här veckan är lite extra spännande för mig eftersom jag ska göra yogapremiär... Jo, lite nervös är jag faktiskt!

1 kommentar:

  1. Sitter vid en bardisk här i Gävle. Måndag kväll. Det är typ öken. Kommer nog gå hemåt snart. Fipplade in på din blogg på telefonen och det känns som någon slags tröst. Roligare att läsa din blogg än att sitta här i alla fall...

    SvaraRadera