måndag 16 januari 2012

Första dagen och lite löftespepp

Yes, första dagen är äntligen här! Jag började dagen med en kesellabomb helt enligt schema och möra ben inte helt enligt schema (med tanke på att jag ska kickboxas i dag) eftersom jag tog 120 FREAKIN' KILO i benpress i går (enbart pålagda vikter, 6 reps). Rätt nöjd med det alltså.

Nu till en annan sak. Nyårslöften. Jag anar en mycket negativ ton på bloggar/facebook/twitter om alla fulla gym och (tydligen) patetiska nyårslöften som folk satsar på att uppfylla. Är du en person som tar dina första stapplande steg på gymmet detta år är det väl sådär att höra folks arga kommentarer. Visst, de flesta nyårslöften går åt skogen. Men dina behöver INTE göra det. Ingen människa föddes på gymmet, alla har varit rookies någon gång i livet. Kom ihåg det och våga gå dit. Bild 2012-01-16 kl. 13.03 #3
Lite måndagskärlek från mig till dig. Nu ska jag sticka i väg på Bod Pod-mätning. Huh, spännande?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar