onsdag 9 november 2011

Att hålla sig flytande

Försöker hålla huvudet över vattenytan här med allt jobb, alla resor och dessutom en förkylning på det. Typiskt att jag skulle få feber och halsont precis när mitt träningsförbud var över. Just nu har jag paketverkstad här hemma, min kille fyller år på måndag så jag förbereder alla presenter nu. Har slagit in paket i en timme och är bara klar med dem han ska få på morgonen än så länge... Puh! Bild 2011-11-09 kl. 12.32 #2
En glad grej mitt i stressen är att jag har äntligen fått min 4S från Apple. Vit dessutom! Skönt med ny lur, nu ska jag bara se om den där Siri kan hjälpa mig med lite huskurer...

Disclaimer: Till A (om du läser detta). Det faktum att det tog en timme att slå in dina morgonpresenter behöver nödvändigtvis inte betyda att du har ett helt berg av födelsedagspresenter att vänta. Det skulle faktiskt kunna betyda att jag är extremt långsam eller att själv paketinslagningen är så pass avancerad att det tar lite längre tid. Faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar