fredag 18 november 2011

Nu tar vi helg va?

Happy friday! Har precis jobbat klart för dagen och väntar nu på att min kille ska skynda hem. Vi har inte snackat ihop oss än men jag röstar för en lugn hemmakväll. Hjärnan känns helt slut efter många resor och alldeles för många dagar med fem timmars sömn. Bild 2011-11-18 kl. 16.29 Bild 2011-11-18 kl. 16.35
Som ni ser är redan hoodien på! Ska sätta mig och jobba ihop ett par recept nu inför nästa vecka. Jag har fortfarande inte handlat och det är störande som sjutton att inte ha någon mat hemma. Förr var en tom kyl en bra ursäkt till att köpa lunch eller middag ute men jag har totalt tröttnat på utemat (undantaget: bra restauranger). Hemlagad mat är tusen gånger roligare och godare! Hoppas ni får en grym helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar