fredag 18 november 2011

På tal om sött...

... Här kommer en snapshot på tårtan jag firade min kille med i måndags! Eftersom vi skulle på musikal på kvällen (detta visste han inte) kunde jag inte köra den gamla vanliga födelsedagsmiddagen. Jag hade fixat middag upp på rummet (pizza och champagne!) till ungefär när vi skulle vara tillbaka från stan. En timme senare kom hotellets konditor upp med tårtan som var superfin (och god! Tyvärr var jag lite kolhydratsförgiftad och kunde bara smaka lite). IMG_1437 IMG_1465
På kvällen senare var vi alltså på Savoy Theatre och kollade på Legally Blonde i musikalform. Det finns faktiskt en anledning till att det blev just den här musikalen men det orkar jag inte dra nu. Hur som helst, den är BRA! Så glad och piffig och KUL! Se den om du får chansen. Jag har lyssnat på soundtracket sedan jag kom hem. Eh...

1 kommentar:

  1. Tack för en fin blogg, men vad menar du med kolhydratsförgiftad? Tacksam för svar!
    Mvh Linne

    SvaraRadera