onsdag 9 november 2011

Dåligt samvete smyger sig på (och bara två dagar kvar!)

Usch, jag får dåligt samvete när jag kollar min statistik (som i går) och inte har skrivit ett enda inlägg. Så, sorry för bristen på recept- och träningsinlägg denna vecka. Jag äter mest sallader eller förlagade soppor tinade från frysen. Mer spännande än så blir det inte just nu. I helgen hoppas jag i för sig på lite större gastronomiska upplevelser men det återkommer vi till. Och ni som har mejlat - i morgon ska jag sitta på ett tåg och då ska jag se till att faktiskt svara. Om uppkopplingen sköter sig vill säga...

Mitt i veckan i dag, insåg jag nu. Hur sjukt är det inte att jag bara har lite mer än två dagar kvar på LCHF? Wow. Känns overkligt. Har någon av er slutat med LCHF efter en lång tid (upp mot ett år)? Något särskilt som jag ska tänka på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar