fredag 25 november 2011

En kväll i köket

Hej där! Min kväll har tillbringats i köket med väldigt mycket sött... I morgon kommer ett gäng kompisar på trerätters hos oss och jag passade på att förbereda lite. Självklart kan jag inte låta bli att slänga in lite julsmaker, det är ju trots allt första advent på söndag. IMG_1545
Vad kan det bli av detta tro? IMG_1541
På tal om jul och kök (?) måste jag tipsa om mitt absoluta favorit-te, Classic Cinnamon Spice från YogiTea. Jag älskar deras teér överlag (det faktum att man får en liten yogaövning på varje förpackning - loves!) och blev helt exalterad när jag hittade deras julkollektion med två påsar av alla deras teér som passar jultemat. Tips till dig som gillar kryddiga drycker och är sugen på att hitta en ny favorit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar