onsdag 30 november 2011

Saker jag gillar just nu

- Min snabba frukost. När jag inte har handlat och har bråttom äter jag havregrynsgröt. Visst, det finns bättre frukostar men också betydligt sämre. Jag piffar med fryst frukt i kastrullen, i dag blev det mango - en hit!

- Vinterresor. Förra vintern åkte vi till Marocko. Vilken energikick att få lite sol och värme mitt i det kalla. Just nu kollar vi på nya alternativ. Kraven? Inte för långt bort, minst 20 grader och gärna lite spännande. Har ni tips?

- Tv-serien Homeland. Ett tips från min vapendragare från journalistlinjen som jag började kolla på i går. Så spännande! Jag är lite sugen på att börja se Boss också - är den bra?

- Drakes nya album. Går på repeat hemma hos mig. Men jag lyssnar fortfarande på Legally Blonde-soundtracket och Cher Lloyd som en tok.

- OPIs bästa färg Lincoln Park After Dark. Den perfekta, matta mörklila som jag har haft på min topp tre i flera år. Jag har precis fått hem en ny flaska och älskar den!

- Kvällens soppkok. Soppor är så bra, jag ska självklart frysa in och hamstra för framtiden.
Bild 2011-11-23 kl. 18.08 #2
- Morgondagens träningsplaner. Ska springa intervaller och köra lite arm- och bålstyrka. I december tänker jag fokusera på konditionsträning och styrketräningen ska fokuseras på armar, mage och ben. Förutom mina PT-pass då, där vet man aldrig vad som händer i vanlig ordning.

1 kommentar:

  1. Saker jag gillar just nu: dina armar! Det ser bra ut!

    SvaraRadera