lördag 26 november 2011

Julklappstips: Smycken från Dogeared

Yes, första advent i morgon och jag tänkte tipsa om fina små saker som man kan överväga att ge bort i julklapp i år. Oftast vill man ju ge något fint, att bara springa på stan och raffa åt sig saker på måfå är ju egentligen helt meningslöst och motverkar hela syftet med att ge bort en julklapp till någon man älskar. Häromdagen klickade jag hem två smycken från Dogeared som gör fina, nätta smycken med viktiga ord på köpet.
IMG_1546
Fina askar, check! IMG_1547
Det här armbandet är min nya favorit, så himla pyttigt och vackert. Jag är inne på diskreta smycken just nu, det är väldigt fint tycker jag. IMG_1548
Även det här halsbandet fick följa med i paketet. Jag är en sucker för små visdomsord. Jag säger som Elle Woods i Legally Blond, believe in what love can achieve! Detta märket finns att köpa här och här, bland annat.

1 kommentar:

  1. thanks for the post guys..I really appreciate your work..It helps us a lot..you should also visit this site..
    smycken

    SvaraRadera