torsdag 10 november 2011

Historia upprepar sig

Okej, nu sitter jag på ett tåg igen. På väg till Jönköping - igen. Känns som söndag när jag gjorde precis det här - igen. Har en hel del kul planerat för i dag så jag passar på att jobba undan medan jag reser. Har bokat in en tid för en Brazilian Blowout i dag (min vanliga salong i Stockholm har inte den behandlingen längre) och hoppas hoppas att den här Zero-varianten är lika bra som förra. Min första Brazilian Blowout gjorde jag faktiskt för ungefär ett år sedan (herregud, vad sjukt. Gick just tillbaka i min historik och det var exakt ett år sedan - på dagen!) gjorde under för mitt hår och den andra jag gjorde i mars/april också. Nu är håret a big frizzy mess ännu en gång. Så håll tummarna för att denna är bra - det verkar nämligen råda delade meningar.Bild 2011-11-10 kl. 11.25 #3
Hallå där frizzhuvud! Det blir inte sorgligt att säga farväl...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar