torsdag 17 november 2011

Hemma igen (nu jävlar)

Hallå där! Nu är jag hemma från London. Och nu jävlar! Nu blir det uppdateringar i mängder och jag ska komma i gång med inlägg om både kost och träning igen (fler recept med andra ord!). Jag har även en del mer att visa från min resa. Träningspremiär för mig blir på söndag (peppar peppar) och jag kunde inte längta mer. Jag saknar verkligen endorfinerna och svetten, det är nästan läskigt hur knäpp man känner sig (hyperaktiv, nedstämd, rastlös) när man avbryter sin träningsrutin. Nä, det här lata livet är inget för mig - skönt att få det bekräftat i alla fall. Bild 2011-11-17 kl. 10.32 #2
Det blev en hel del drinkar och desserter i London. Med vätskan (eftersom jag började äta carbs igen) trodde jag att jag skulle ha gått upp runt tre kilo. Men nä. Jag hade gått ner ett halvt. Haha! Nu är jag i mål, det målet jag satte i januari. Även om jag trodde att jag skulle klara det (och gjorde det också) kan jag nu inte riktigt begripa hur jag tänkte. Att det faktiskt gick! Det är helt overkligt egentligen. Du KAN uppnå vad fan du vill med din kropp. Sluta gnäll om extrakilon och ont i ryggen - det är bara att sätta i gång! Skaffa den kroppen du vill leva med och gör det nu!

1 kommentar: