fredag 4 november 2011

En dålig frukost och en bra lunch

Allvarligt, jag var så stressad i morse att jag åt mandelsmör till frukost. Två teskedar direkt ur burken och sedan sprang jag ut genom dörren. Superbra, verkligen. Återhämtade mig med en bra lunch i alla fall, rester från en tomatsoppa jag lagade häromdagen som jag piffade med lite fetaost. IMG_1258
Och just det - Happy Friday! Hoppas ni har en kul helg planerad. Själv ska jag tillbringa kvällen med att komma i kapp lite jobbmässigt men i morgon har jag kompisar som kommer på lunch, en sväng på stan och vad kvällen erbjuder får vi se...

2 kommentarer:

  1. Soppan med fetaost ser jättegod ut, får jag bara fråga om du håller dig mätt på 2 tsk mandelsmör?
    Jag äter alltid 2 ägg tillfrukost men skulle vilja variera mig utan att öka fettmängd.

    Jag har nu gått ner 3 kg på 3 veckor med hjälp av inspirtaion av din kost och mkt träning.. Har lite svårt att hålla mig mätt på 1300 kcl men försöker..

    SvaraRadera
  2. Christina: Nej, jag håller mig verkligen inte mätt på 2 tsk mandelsmör. Men det var det eller strunta i frukost helt och hållet så bättre än inget. Har du provat att göra smoothies på soja? Det är ganska fettsnålt. Vad kul att det går bra med vikten. Din magsäck kommer krympa och då kommer du känna dig mätt men prova att öka 100-200 om du inte står ut. Det är inte meningen att man ska lida! Kram

    SvaraRadera