fredag 11 november 2011

Det där parmesankexet

Så, nu är jag på väg hem till Stockholm igen. Exakt 24 timmar var jag i Jönköping, började dagen med att göra ett Hemma Hos-jobb åt Leva&Bo och sedan hann jag med en snabblunch hos C. Hon hade bakat ljuvliga parmesankex, det ska jag definitivt prova hemma. IMG_1310
I morgon slutar jag med LCHF. Gah! Väldigt spännande, jag vet att många belönar sig själva med att frossa i mat när de har nått sin målvikt men jag ser absolut ingen mening med det. Jag vet inte vad jag skulle vilja frossa i heller, nötter och kokosvatten? Nä, jag kör på med min livskost (som jag så dramatiskt kallar den) från dag ett. Däremot kommer det nog bli en och annan drink eller dessert i helgen eftersom jag ska åka på en kort semester. Sitter just nu och skriver ihop ett inlägg om min nya kost och vad den går ut på. Håll utkik under dagen!

1 kommentar: