lördag 5 november 2011

Lyxigt med brudhäng

Hej där! Hoppas ni har haft en fantastisk lördag! Det har verkligen jag. Började med en lunch hemma hos mig, ett bra lunchtips om du ska bjuda över folk är att lägga olika ingredienser i skålar och låta gästerna plocka ihop sin egen sallad. Det blev rucola med citronsaft och oliver, fetaost, timjan, avokadosallad och kycklingfilé kryddad med tapenade. Efter det blev det en sväng på stan, det var 100 år sedan jag gick på stan med mina tjejkompisar. Lyxigt att få shoppa och hänga med smarta och sköna brudar. Och ännu lyxigare att få hänga en hel dag med dem, det händer mer sällan än ofta kan man säga. IMG_1259 IMG_1260
Dessutom fick jag en bukett av fina C. Jag älskar rosa rosor! I bakgrunden skymtar mina nya handskar som jag spontanköpte på COS precis innan stängning. Mörkblått läder med foder i cashmere för 490 kronor tyckte jag var helt okej! Nu ska jag dra på bio med min man, vi ska kramas lite extra eftersom min kaosvecka börjar i morgon - SJ, håll er i skinnet med tidtabellen säger jag bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar