måndag 14 november 2011

Starbucks på det?

Tänk vilken lyx att få fyra hela dagar ledigt från jobbet och livet i Stockholm. Jag och min man stornjuter här på Londons gator. I dag har det varit shopping de luxe på schemat, fina underkläder, en tunn klänning i kashmir och en svart sak från Warehouse med paljettströsslade axlar får hänga med hem till Sverige. Sedan blev det några goodies från MAC också. Pundet är så pass billigt just nu att jag intalar mig att jag faktiskt TJÄNAR på att shoppa här. Hm... IMG_1361
Dagens frukost fick bli på hotellet, affärerna stänger redan vid 18 här på söndagar så vi hade bråttom ut. En liten sojayoghurt och Clif-bar blev det.IMG_1365
Och så pinsamt många Starbucks-stopp. Här sitter jag och semestersyndar med en frappochino... IMG_1363
Den rådande trenden i Londons butiker just nu är pajetter och glitter en masse. Jag skulle ljuga om jag skrev att jag inte var lite sugen på dessa klackar... Vad tycker ni?

Förutom detta har vi hunnit med en Afternoon tea med tema Alice i underlandet och en middag på Jamies Italien. Mer om det i något senare inlägg. I morgon fyller min kille år och hallå vilken dag jag har planerat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar