fredag 2 december 2011

Äntligen! (och dagens lunch)

Jag är så glad att kunna rapportera att mitt gympass blev lyckat. Puh! Förra veckan hade jag ju träningspremiär efter uppehållet och det första passet gick rent ut sagt åt skogen. Men nu! Kände mig stark och bra, hade tänkt springa 20 minuter intervaller men det blev 40... Jag hade flow! Så lite styrketräning på det. Sedan PROMENERADE jag på löpbandet (vilket är typ det värsta jag vet, promenera kan man göra ute) mest för att jag inte ville gå hem. Vilket gör att jag nu har lite bråttom, måste duscha och piffa mig inför AW om 45 minuter. IMG_1618
Dagens lunch (och återhämtningsmål, jag sköter inte mina mattider just nu kan man säga) blev denna sallad från bästa Kaffeverket. Är ni någonsin i Vasastan måste ni prova den, chilirostad sötpotatis med matvete, kikärtor och fetaost. Bland det godaste jag har ätit denna vecka och det från ett café. Ni vet ju att cafémat brukar vara sådär...

1 kommentar:

  1. Hej! Kan du inte lägga upp vad du gör på din träning? Gärna också vilka vikter du kör! Jag känner att jag har kört fast och skulle behöva lite inspiration!

    SvaraRadera