måndag 5 december 2011

Be careful what you wish for...

Förra veckan beställde jag hem de två sista säsongerna av The Simple Life, ni vet Paris Hiltons såkallade realityserie. Varpå min sambo suckade "när ska du hinna titta på dem?". Jag svara rappt - det är bra sjuktv! I dag när de kom med posten var det som ett hån. Man ska aldrig ens nämna ordet sjuk när man är frisk...
IMG_1630
Paris Hilton var min största idol när jag var typ 14. Jag ville också bo i USA, trippa runt i rosa Juicy-dressar och ha en liten hund. Tycker fortfarande att hon är rätt cool och den första tjejen som lyckades skrapa ihop en förmögenhet och ett kändisskap genom att bara... Vara sig själv?

3 kommentarer:

  1. Haha ååh vad man tittade på den serien. Vi satt bänkade hemma jag, min mamma och min syster när the simple life var på tv.

    Jag tänkte även fråga dig om inte du har några bra hälso bloggar att tipsa om? :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. "...den första tjejen som lyckades skrapa ihop en förmögenhet och ett kändisskap genom att bara...
    Vara sig själv?"
    Wikipedia: Paris Hilton

    Hon var både rik och känd innan hon började vara med i reality shows...

    SvaraRadera
  3. Sabina: Tips om hälsobloggar kommer!

    Anonym: Jag vet typ allt som går att veta om PH, självklart vet jag att hon var känd före The Simple Life. Vad jag menar är att hon bara är känd för sitt namn - hon har ju inte slått igenom som någonting (artist, skådis, whatever) mer än att bara vara sig själv och peta i alla branscher som finns...

    SvaraRadera