måndag 12 december 2011

Och vinnarna är...

Åh, jag blev så himla peppad, inspirerad och glad över alla era mål för 2012. Vare sig de gällde hälsa, självförtroende eller jobb. Ni verkar helt fantastiska allihop! Nu har jag lottat och vinnarna är...

- Jenney som vill bli starkare och gå upp i vikt under nästa år och som dessutom har ett maraton hon vill springa i augusti.

- Caroline Å som vill bli bättre på att prioritera och få in träningen i vardagen och som dessutom inleder sitt sista år på utbildningen hon går.

Grattis hörrni! Mejla era adresser till daniellesblogg@gmail.com så skickar jag era julklappar denna vecka. Har jag inte fått mejl från er senast torsdag kommer jag dra två nya vinnare! Och jag ska såklart skriva om min egna mål inför nästa år, håll utkik i veckan!

1 kommentar:

  1. åh, jag som aldrig vinner något?! himla himla roligt! :D

    SvaraRadera