onsdag 21 december 2011

Julstök och julpepp

Yo! Sitter och fixar lite sista minuten-grejer (betala räkningar och liknande i samma kulklass) med min killes jobbjulklapp på huvudet. Gissa vart han jobbar liksom... I kväll är det seriöst julstök som gäller hos oss. I morgon bitti tar vi nämligen jullov! Eller, det är min sista jobbdag sedan ska jag faktiskt vara ledig i (wait for it) 10 DAGAR! Sjukt! Åh, vad skönt och kul. Jag älskar mitt jobb och just därför älskar jag också att vara ledig. Man jobbar aldrig så bra och effektivt som efter en ledighet! Dessutom är jag och min kille i vanlig ordning totalt söfade över att få hänga med varandra dygnet runt i mer än en vecka. Det är det allra bästa med varje semester...Bild 2011-12-21 kl. 22.00 #2
Lite mindre fokus på träning och mat i bloggen just nu, det hoppas jag ni förstår. Kommer tillbaka starkt om någon vecka med det! Tills dess bloggar jag om livet. Har ett nytt motto som jag lever efter: Everyday above the ground is a good day! Tänk på det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar