söndag 11 december 2011

Nästa veckas träningsplan

Söndagskvällar är (om jag inte har någon deadline måndag morgon) så fridfulla och tysta. Jag älskar att bara hänga hemma, ta en kaffepromenad och ladda med energi inför veckan som kommer. Förutom tre nya middagsrecept (alla vegetariska) som ska upp i bloggen är jag äntligen klar med min antibiotikakur på onsdag - så då blir det träna av! Här har ni mina träningsplaner för nästa vecka...

Torsdag
Ett gympass på egen hand, kommer antagligen bli något åt det HÄR hållet. Det kändes ju så bra sist!

Fredag
Äntligen får jag till ett PT-pass med Philip, precis innan jul. Vad som kommer ske då vet bara han men jag tvivlar inte på att det kommer bli tufft!

Söndag
Efter en helg med julklappsshopping planerar jag att tillbringa någon timme på gymmet för att avsluta helgen. Antagligen hänger min kille med vilket betyder att det nog blir mycket fokus på rygg och bröst.

Hur tränar ni nästa vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar