måndag 26 december 2011

Glitter och is

Varje år släpper MAC en julkollektion och varje år (hittills utan undantag) blir jag lika kär i förpackningarna och produkterna. Detta år var temat Glitter and Ice och färgerna gick i vitt och silver. Så fint! Men, jag har inte köpt något. Delvis har jag inte hunnit spana in kollektionen på riktigt och sedan har jag försökt att inte köpa så mycket skönhetsprodukter. Gissa hur glad jag blev när en av mina julklappar från A var deras läppkit i färgen Sultry?! Så perfekt nyans på både läppstift, glans och penna. Det kan varit så att jag tjöt av glädje... IMG_1774
Den lilla necessären är dessutom perfekt storlek för nagellack när man reser. Och på tal om julklappar, min kille gav mig även en fantastisk mjuk och fin halsduk från i färgen Royal Pink. Bild 2011-12-26 kl. 00.11 #2 Bild 2011-12-26 kl. 00.11 #4
Han känner mig väl, den där mannen. Jippi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar