lördag 17 december 2011

Frusen lördag med flingor i håret

Brr... I dag har snön kommit till Stockholm. Lite av den i alla fall. Så det blev julklappsshopping med snöflingor i håret. Får se om det stannar längre än i dag, det är fortfarande plusgrader så antagligen smälter det bort... 
NK passade jag på att köpa på mig te och kaffe, franskrost är den allra godaste och så blev det två tesorter som passar säsongen.
Så nu blir det rött julte med clementin och valnötter. Just valnötter har blivit min nya besatthet, jag älskar dem! Nötter får ofta mycket skit för att innehålla för mycket energi men med tanke på alla bra fetter, vitaminer och mineraler tycker jag att de är fantastiska. Dessutom mättar de bra, är goda och lätta att äta på språng. En näve om dagen, det är min filosofi!
I kväll ska jag kura i en biostol! Trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar