lördag 10 december 2011

Får man vara lite ytlig?

Jag såg ju Idol-finalen i går medan jag hade min soffkväll. Sådär halvkul MEN när Agnes Carlsson uppträdde kunde jag inte låta bli att svimma lite. Ursäkta detta totalt ytliga utlåtande men tjena vad snygg hon är! Vilken jäkla snygg kropp hon har! Man ser verkligen att det ligger jobb bakom och jag tycker på något sätt att det är synd att många tjejers idealbild inte är en stark och tonad kropp som hennes. Skulle det vara det så inte alls lika många banta sig sönder och samman. Agnes utstrålar hälsa, självsäkerhet, styrka och kvinnlighet tycker jag. Blev lite gympeppad! Kolla in klippet HÄR.

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte Agnes var olik sig. Tänkte att jag nog inte skulle ha känt igen henne om jag mött henne på stan och liksom inte varit beredd på att se Agnes. Jag tror det handlade om sminket. Hon var sminkad på ett nytt sätt.

    Men visst är hon bra. Och snygg, får jag väl ändå säga.

    SvaraRadera
  2. Marcus: Ja! Hon var olik, men jag tror också att det var sminket - tänkte precis samma sak. Lite håret också kanske som var väldigt platt och långt!

    SvaraRadera