lördag 24 december 2011

En jul i Jönköping

I år bestämde vi oss för att minska på stressen något och ge oss av mot Jönköping redan den 22. Vilket beslut! Två nätters bra sömn och två dagars nedvarvning så är vi redo för julafton - som ju egentligen redan har börjat. God jul! IMG_1695
I går hann jag med en gymdejt med C (en ganska pratig och slapp sådan, hey det är jul för tusan!) och i dag har jag och min man hängt runt på stan. Det blev en lunch på Kaffe också. Ett måste! IMG_1703
Nu dags att preppa sitt yttre innan läggdags. Julnaglarna får bli i denna färg, som jag haffade på Kicks i dag. Graphite från Chanel. Håller lacket sig snyggt till hemresan får den alla rätt! Hinner jag inte uppdatera innan jag drar iväg på julens första stopp i morgon så önskar jag er alla en skön, fin och skrattig julhelg. Hoppas ni kopplar av ordentligt och njuter av era familjer och vänner. Bisou!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar