torsdag 15 december 2011

Dejt med en kär vän (eh... Mitt gym)

Gissa hur glad jag är nu? Gissa hur mycket energi jag har? Gissa hur bra jag känner mig? MYCKET är svaret på alla tre frågor. Jag har varit på gymmet, hehe.
Förutom benmaskiner och löpband fick hantlarna vara mina vänner i dag. Lite axelpress, bicepscurl och hantelrodd blev det.
Sedan blev det dejt med min favorit - medicinbollen!
Dödade magmusklerna med lite bollövningar. Blev ett 45 minuters pass, bra uppladdning för morgondagens PT-timme!

3 kommentarer:

  1. Härligt!
    Jag körde vilodag idag för imorrn ska min sambo leka PT..får se hur länge vi är sambos efter det ;)

    SvaraRadera
  2. Vad gör du pa löpbandet? powerwalk typ eller joggar du?

    SvaraRadera
  3. Sabina: Spännande! Du får rapportera om träningsvärken!

    neonlicht: Jag springer intervaller! 20 sekunder högintensiv, 10 sekunder vila upprepat mellan 20 och 60 gånger. Ska jag springa en sträcka eller promenera är jag nästan alltid ute i någon park och gör det!

    SvaraRadera