onsdag 14 december 2011

Provar det här med mobilbilder...

Hallå där mitt i natten! Ska strax gå och lägga mig men ville snabbt bara kolla hur det funkade med mobilbilder i bloggen. Jag älskar min Canon S90 men den är tyvärr inte alltid med vilket kära iPhone, naturligtvis, är. Blir lite lättare att fixa fram bilder från gymmet och andra ställen jag flänger runt på. Vad tycker ni? Funkar? bf6804c824bd11e1a87612313804ec91_7 IMG_1497 Gårdagens kesellafrukost och en gymtaggad Danielle för ett par veckor sedan, det ser ni här! Godnatt mina vänner och kämpar, vi hörs i morgon igen!

3 kommentarer:

  1. Det funkar jättebra, ska bli kul att se gymbilder.

    SvaraRadera
  2. Åh, vad jag älskar din blogg!! Den inspererar mig till tusen!
    Jag undrar om du har något bra tips på flytande foundation? :)

    SvaraRadera