onsdag 21 december 2011

Projekt: Mer färg i garderoben

Det här inlägget är mest riktat till min kompis C som alltid tjatar om att jag ska köpa mer färg! Inte helt lätt i dessa tider där det mesta som finns i butikerna är svart, brunt och grått. Men här ser ni! En Ida Sjöstedt-klänning som jag fyndade i dag till halva priset. Den är lite sötare än vad jag vanligtvis brukar gilla, men jag tyckte att den var lite magisk på något sätt...IMG_1693
Chezt på Odengatan har en grym rea just nu, 50 procent på hela sortimentet! Spana in om du är i Stockholm före jul...

Fick precis sms från min kille som är hos vår frisör. Han (min kille alltså) tycker den är skitful och Patrick (frisör) tycker den är jättefin och påminner om en trädalv. Jag konstaterar: Hetromän vet ingenting om fashion...

1 kommentar: