fredag 2 december 2011

Happy friday!

Hur gött med fredag? Mycket! Och jag ska inte ens jobba mer än någon ynka timme denna helg. För att jag har varit så duktig och disciplinerad denna vecka - bra jobbat mig! Har precis varit på ett möte på Expressen, jag är inte där särskilt ofta men det är alltid lika kul att träffa mina redaktörer och alla andra jag har jobbat med innan. Bild 2011-12-02 kl. 14.00
Nu ska jag springa till gymmet och köra ett snabbt pass med intervaller på löpband, utfall och biceps. Sedan några telefonintervjuer. På tal om gym, på gymnasiet gick jag estetisk linje och i samma klass som en massa snygga danstjejer. De hade hade alltid håret i höga hästsvansar och klädde sig i tights och stora, båtringade tröjor. Väldigt Flashdance-chict. Det är det jag försöker återskapa i dag med mina träningskläder. Inte för att ni ser dem särskilt bra.

I kväll ska jag laga en vegetarisk chiligryta som jag tror (nej VET) kommer bli fantastisk. Håll utkik efter det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar